Política de les activitats extraescolars

1. Procediment d’inscripció:
– El procediment d’inscripció s’ha de realitzar a través del nostre formulari, i el pagament s’iniciarà automàticament en un procés de cobrament continu durant 9 mesos exceptuant les activitats que es comencin al setembre que es cobraran subscripcions de 10 mesos.
– Un cop realitzada la inscripció el cobrament es farà a través de domiciliació bancària el dia 1 de cada mes, durant 9 o 10 mesos. Depenent de quan s’iniciï l’activitat.
– El procés d’inscripció inclou la selecció del curs de l’alumne, la selecció de l’activitat, la informació personal i l’acceptació de drets d’imatges i polítiques de l’empresa amb relació a les activitats extraescolars. A partir d’aquest moment, les mensualitats es cobraran cada dia 1 de mes fins a la finalització de l’activitat.

2. Autoritzacions i Consentiments:
– En completar el procés d’inscripció, s’autoritza l’alumne a participar en totes les activitats programades de l’activitat extraescolar seleccionada.
– En cas que l’alumne requereixi tractament mèdic o quirúrgic o necessiti ser ingressat sense poder contactar amb els pares o tutors legals, la direcció, monitors i altres treballadors del centre estan autoritzats a prendre les mesures urgents necessàries per a la salut del participant, segons les indicacions mèdiques. Les despeses assistencials, medicaments i trasllats no coberts per la Seguretat Social o l’assegurança privada de l’alumne seran a càrrec del client.
– S’estableixen les pòlisses de Responsabilitat Civil i d’Accidents, d’acord amb la legislació vigent i el Decret 137/2003 que regula les activitats de lleure a Catalunya.
– S’autoritza l’ús de les imatges dels alumnes per part de l’empresa per a finalitats relacionades amb l’activitat, incloent-hi publicacions web, impreses del centre i promoció o publicitat.

3. Desperfectes i responsabilitats:
– Els desperfectes ocasionats directament per l’alumne seran responsabilitat del firmant de la inscripció (mare/pare o tutor legal).
– Les dades personals dels participants seran tractades de manera confidencial, segons el que estableix la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, i s’utilitzaran exclusivament per a informar sobre activitats, cursos i promocions relacionades amb l’activitat, llevat que se’ns notifiqui per escrit la voluntat de no ser inclosos en aquesta base de dades.

4. Resolució de conflictes:
– Qualsevol conflicte relacionat amb la interpretació, compliment i execució d’aquest contracte serà resolt pels òrgans jurisdiccionals competents segons la legislació aplicable.
– Les parts renuncien expressament a qualsevol altre mecanisme de resolució de conflictes.

5. Normes de comportament:
– Es requereix el respecte mutu entre els participants, entrenadors i personal responsable.
– Es promou l’esportivitat, el joc just i el respecte a les regles i decisions dels àrbitres, entrenadors o responsables de l’activitat.
– Es fomenta la col·laboració i el treball en equip, així com el respecte a l’entorn i la seguretat durant les activitats.
– Es demana puntualitat i assistència regular, així com una comunicació respectuosa i la resolució pacífica de conflictes.
– Es requereix respectar les instal·lacions del centre i l’equipament que s’utilitzi per a realitzar les activitats, així com el seguiment de les indicacions dels entrenadors o monitors.

6. Responsabilitats i exoneracions:
– L’empresa és responsable de garantir un entorn segur i apropiat per a les activitats extraescolars, però no es fa responsable dels accidents o danys personals que puguin ocórrer durant les activitats, sempre que s’hagin pres les precaucions adequades i se segueixin les normes i instruccions proporcionades.
– S’espera que els pares o tutors comuniquin informació mèdica precisa i mantinguin l’empresa informada de qualsevol canvi en l’estat de salut del seu fill.
– Les famílies eximeixen l’empresa, els seus empleats, monitors i entrenadors de qualsevol responsabilitat derivada d’accidents, danys personals o pèrdues materials durant les activitats extraescolars.

7. Política de cancel·lació i reemborsament:
– Les cancel·lacions han de ser notificades per escrit amb una antelació mínima de 15 dies abans de la finalització del trimestre corresponent per fer oficial la cancel·lació, i en cas que s’hagi excedit el pagament del qual pertoca, procedir a la devolució.
– Les cancel·lacions dins d’aquest termini tindran dret a un reemborsament de l’import corresponent a la quota del mes següent en cas que aquest s’hagi cobrat.
– No s’efectuaran reemborsaments per cancel·lacions fora del termini establert, llevat de casos excepcionals documentats.
– Les sol·licituds de canvi de torn o activitat han de ser notificades per escrit amb una antelació mínima de 15 dies abans de l’inici del trimestre corresponent.
– No està permès donar-se de baixa a la meitat del trimestre.
– Per donar-se de baixa les famílies hauran d’omplir el formulari següent: https://forms.gle/S129Fn5HshhkLppQ7


8. Comunicació i resolució de conflictes:
Es proporcionarà un canal de comunicació oficial per als pares i mares a través del correu electrònic [email protected] per a totes les consultes, suggeriments, inquietuds o reclamacions.
Les reclamacions han de ser presentades per escrit i seran tractades de manera confidencial i seriosa, amb una resposta oportuna en un termini de 72 hores hàbils.
S’estudiaran adequadament les reclamacions i es buscaran solucions satisfactòries per a totes les parts implicades.