Política del Casal

Condicions Generals

Procediment d’inscripció:

Per formalitzar la reserva cal completar la inscripció a través del formulari, per completar el formulari cal adjuntar una fotocòpia del Cat Salut (si ets nou o vols renovar la informació mèdica), així com el comprovant bancari del primer pagament corresponent al 50% sobre el preu total.

El segon pagament corresponent al 50% restant l’haurà d’efectuar a partir del mes d’abril per garantir-ne la plaça i haurà de completar un segon formulari adjunt el comprovant bancari.

Per garantir la plaça cal que s’hagin completat tots dos pagaments abans de les dades indicades. Si passades les dates indicades no s’ha realitzat el segon pagament, el Casal disposarà lliurement de la plaça sense avís previ i el 50% pagat no serà retornat.

El nombre de places està limitat a cada torn. En cas de no disposar de places al torn sol·licitat se n’oferirà un altre. I si no fos possible, el nen/a es quedarà a la llista d’espera.

Un cop formalitzada la reserva, es rebrà per correu electrònic el formulari completat i la informació precisa i detallada sobre la programació del torn escollit i la reunió informativa.

Podeu trobar les instruccions de com fer la inscripció fent click aquí.

Formes de pagament:

Poden efectuar el pagament en efectiu o través de transferència bancaria al següent número de compte: ES51 2100 0763 9002 0040 7017

Modalitats de Pagament:

Pagament Únic: Abonar la totalitat de l’import del Programa escollit en el moment de formalitzar la reserva.

Pagament Fraccionat: Abonar la quantitat del 50% per a formalitzar la reserva, i abonar la resta, un mes després de dur a terme el primer import.

L’organització es reserva:

El dret d’anul·lar la matrícula, si abans de començar el curs no s’ha pagat la totalitat del preu establert.
El dret de no admissió, en cas de no estar el dia en altres pagaments de l’Escola.

El dret de no admissió en el cas de tenir algun avís disciplinari durant el curs escolar vigent.

Baixes i Cancel·lacions:

Es retornarà l’import total pagat menys 80 € per despeses de cancel·lació si l’anul·lació es fa trenta dies abans de l’inici del torn escollit. A partir d’aquesta data, no es retornarà cap import.

L’avís de cancel·lació s’haurà de dur a terme mitjançant un document escrit i signat, i enviat mitjançant correu electrònic a [email protected]. La matrícula quedarà anul·lada quan es remeti l’escrit de cancel·lació.

Possibilitats Organitzatives:

Aquestes condicions generals es vinculen als següents programes: Casal d’estiu (Programa Educatiu d’1, 2, 3 i/o 4 setmanes de durada segons l’opció escollida que es fa els dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 8:00 h-9:00 h fins a 17:00 h. – 17:30 h. i dijous de 8:00 h-9:00 h a 17:00 h – 17:30 h. (amb l’opció a prolongar-lo fins a les 8:00 A.M. del dia següent).

La Matrícula inclou:

En cada un dels programes s’especifica la durada, el calendari, les característiques, les activitats, el preu i les diverses activitats incloses:
– Desenvolupament del programa d’activitats. Aquest s’ha dissenyat, gestionat i executat per AVIPA amb la col·laboració de la pròpia escola.

– Activitats aquàtiques a la piscina de Mundet. Estan adaptades a l’edat dels alumnes i treballen des de la familiarització al medi aquàtic pels més petits fins al perfeccionament pels més grans.

– “Nit d’Estels”. Una nit de pernoctació a l’escola en règim de pensió completa amb la qual pretenem oferir una experiència innovadora.

– Berenars.

– Servei de menjador i acollida (opcionals).

– Servei d’autocar per les piscines de Mundet i per la sortida setmanal de Turisme Educatiu.

– Assegurança de responsabilitat i accidents.

La Matrícula no inclou:

Despeses personals de l’alumne/a durant l’estada.
Dinars dels dimarts (pel fet que realitzem sortida a la platja)
En el cas de l’ESO, no inclou els dinars.

Situacions especials:

En cas que el participant hagués d’abandonar el Centre, una vegada iniciat el programa d’activitats, no tindrà dret a cap indemnització.

En cas que el Centre es veiés obligat a cancel·lar un Programa per raons de força major, l’alumne inscrit tindrà dret al reemborsament total de les quantitats pagades si es donen les següents situacions:
– Quan la cancel·lació del programa sigui per motius de força major. S’entén per força major qualsevol circumstància aliena a qui les invoca, anormals, les conseqüències de les quals no s’haurien pogut evitar, malgrat haver actuat amb la diligència. No inclou malalties o COVID.
– Quan la cancel·lació del programa sigui pel fet de no haver arribat al nombre mínim d’inscripcions.
El programa s’iniciarà quan els alumnes arribin al Centre, moment en el qual el Centre ha d’estar en possessió de tota la documentació. A partir d’aquest moment el Centre es responsabilitzarà de l’alumne.

Altre informació:

En cas de sol·licitar el servei opcional de permanències, aquest començarà a partir de les 8:00 A.M. fins a les 9:00 A.M. i de 17:00 P.M. a 17:30 P.M.

És imprescindible que es proporcioni la signatura del pare o mare per confirmar que es verifica la informació proporcionada i que s’accepten les Condicions Generals.

Es reserva el dret d’admetre els alumnes que no hagin fet entrega de la seva documentació mèdica personal (fitxa mèdica, targeta sanitària, etc.), així com de les autoritzacions pertinents del seu tutor legal, abans de l’inici del programa. Al mateix temps, també es reserva el dret d’admissió als alumnes que tinguin obert un expedient disciplinari o bé hagin estat advertits per escrit o verbalment de forma reiterada a causa d’una mala conducta.

El pare/mare o tutor haurà de signar una autorització on deixa constància qui recollirà l’alumne del centre un cop finalitzin les activitats diàries.

El Centre es reserva el dret de cancel·lar, canviar o substituir, segons les circumstàncies o l’interès de cada grup o alumne, les activitats o parts del programa que es considerin necessàries, sense modificar les condicions generals del programa.

El conjunt d’activitats i serveis inclosos en el preu, es considera com un programa complet o paquet únic indivisible. I donat que són oferts al conjunt d’alumnes, no podran ser descomptades per separat, tot i que un alumne finalment decideixi no participar en alguna activitat o voluntàriament decideixi renunciar al programa.

Autoritzacions:

Amb el formulari d’inscripció s’autoritza que l’alumne pugui participar en totes les activitats previstes en el programa del Casal, incloses les que es puguin organitzar posteriorment, i a participar en els itineraris i excursions que es realitzin fora de les instal·lacions del Centre.

En cas que el participant necessités tractament mèdic i/o quirúrgic, o hagués de ser ingressat sense haver pogut localitzar els seus pares o representants legals en els telèfons de contacte indicats en aquesta fitxa, la direcció, els monitors i altres treballadors del centre queden autoritzats per adoptar les mesures urgents necessàries que es considerin més oportunes per la salut del participant segons indicació mèdica. Les despeses assistencials, els medicaments i els trasllats no coberts per la Seguretat Social, o per l’assegurança privada de l’alumne aniran a càrrec del client.

En compliment de la Legislació vigent i tenint en compte el Decret 137/2003, pel qual es regulen les activitats de lleure en la comunitat autònoma de Catalunya, el centre té subscrites ambdues pòlisses de Responsabilitat Civil i d’Accidents. Un exemplar d’aquestes pòlisses d’assegurances estan a disposició de qualsevol interessat.

D’acord amb el dret a la pròpia imatge regulada per la llei 5/1982 de 5 de maig, s’autoritza a l’empresa Actividades Deportivas y Formativas SL (AVIPA) a utilitzar tots aquells materials gràfics, fotogràfics o d’altre mena en els quals apareguin les imatges d’alumnes per a finalitats relacionades amb l’activitat (publicacions a les pàgines web, publicacions impreses del centre o bé per promoció o publicitat del mateix).

Els desperfectes ocasionats directament per l’alumne seran abonats per qui hagi signat el full d’inscripció (mare/mare o tutor legal).

Segons s’estableix en la llei Orgànica 15/1999 de 13 de Desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, les dades personals passaran a formar part d’una base de dades d’ús privat i exclusiu, que s’utilitzarà única i exclusivament per donar a conèixer les activitats, cursos, promocions i altra informació futura referent a l’activitat, llevat que se’ns notifiqui per escrit la voluntat de no ser inclòs en aquesta base de dades.

Resolució de conflictes. Qualsevol conflicte que pugui sorgir entre les parts amb motiu de la interpretació, compliment i execució del present contracte serà resolt pels Òrgans Jurisdiccionals competents segons la legislació aplicable. Es posa de manifest la renúncia expressa de les parts a qualsevol altre mecanisme de resolució de conflictes (Òrgans administratius, òrgans d’arbitratge, etc.).
En cas de litigi, amb renúncia expressa de qualsevol altre fur que pogués correspondre’ls, el firmant se sotmet a la jurisdicció i competència dels Jutjats i Tribunals de Barcelona, Catalunya.
Amb independència de les exclusions de caràcter legal i contractual, quan se signa es renuncia als drets i accions per qualsevol altre supòsit de danys i perjudicis, i en especial als derivats de força major o per falta de relació de causalitat directa entre els danys i els perjudicis produïts i culpa o negligència per part del Centre i personals que d’ella depengui. En cas d’indemnització, els imports que excedeixin la cobertura establerta en la pòlissa subscrita pel Centre estaran a càrrec del client.

A efectes de devolució d’objectes perduts o de peces de vestir, el Centre es compromet a conservar els objectes a l’escola fins a l’últim dia del Casal. Passats trenta dies des de la finalització del Casal d’Estiu, el Centre farà entrega de la roba a una ONG.

El Casal no es fa responsable d’aquells objectes de valor que no s’hagin entregat al personal del Centre el dia d’entrada: diners en efectiu i documentació personal, telèfons mòbils, etc.

S’autoritza el Centre a administrar els diners personals de l’alumne, si fos necessari, durant el transcurs del programa, segons indicacions dels seus pares o tutor.

Formalitzar la matrícula implica el coneixement i acceptació, per part d’alumnes i pares, de les Condicions Generals aquí exposades i de les Normes Generals de convivència del Casal.

Normes d’obligat compliment durant el desenvolupament del programa.

El participant es compromet a respectar les Normes Generals i de Convivència del Casal.
El Casal entregarà a Pares i Alumnes participants una còpia de les Normes Generals del Centre.

Possibles Expulsions.

En el supòsit d’incompliment per part del participant de les Normes Generals del Casal, el participant podrà ser expulsat del Programa a judici de la Direcció del Centre. En tal cas, el participant o els seus representants legals hauran d’assumir les despeses originades pel regrés al seu domicili: despeses d’anul·lació, indemnitzacions pels danys i els perjudicis a tercers i aquells que el Centre es veiés obligat a realitzar a conseqüència de les seves accions, al marge de qualsevol altra responsabilitat de la seva incumbència.

Reclamacions:

Les diferències i/o reclamacions que, a judici dels participants, sorgeixin durant el transcurs del programa contractat, hauran de ser posades en coneixement del Casal, amb la finalitat d’oferir una solució satisfactòria amb caràcter immediat.

En el supòsit que la solució proposada no sigui satisfactòria pels participants o el seu representat legal, aquest disposarà d’un període de trenta dies hàbils per presentar una reclamació per escrit a nom del Responsable del Centre. Així mateix, el Centre, després de recaptar la documentació pertinent, disposarà d’un període de trenta dies hàbils per respondre a la reclamació plantejada pel participant.
El període de trenta dies hàbils començaran a comptar a partir de l’endemà a la presentació de la reclamació entregada al centre.